För allt smör i Småland

Följ mitt äventyr i Santa Barbara.

Paket från fjärran!

Publicerad 2012-11-08 05:31:33 i Allmänt,

Igår fick jag äntligen ett paket hemifrån. Jag har kollat brevlådan minst en gång om dagen den senaste 2.5 veckan i hopp om att mitt paket ska ha kommit. Igår var äntligen dagen kommen, både mamma och jag har varit rädda för att paketet hade fastnat i tullen på grund utav godiset som lurade däri för att det tog längre tid än vi trodde men den tog bara lite längre tid på sig än förväntat. 
 
Vad fanns det i paketet nu då? Jo en fin ny ledarjacka från TGT med den fina nya loggan. Känns jätteskönt att ha den för jag saknar TGT så sjukt mycket och nu så har jag en liten bit av TGT med mig vart jag än går. Sedan fanns det även lite godis och två överraskningar, lätt majonäs och det bästa av allt PULVERBEA! Jag har saknat pulverbea något så sjukt mycket, det är den bästa såsen någonsin! Det bästa av allt var att jag till middag skulle ha kött och pommes och jag var jättekonfunderad av vad jag skulle göra såsen av och vips så fick jag 6 påsar med bea, riktigt bra timing. 
 
Detta resulterade i en jättefin måltid med kött, pommes och bea vilket är en typisk föräldrafri fredagskväll hemma i Sverige.  
 
Behöver jag ens säga att jag i princip slickade rent kastrullen med bea i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela